Onnetwork będzie redystrybuować treści sportowe TVP
Firma technologiczna Onnetwork podpisał umowę z Telewizją Polską na redystrybucję licencjonowanych treści wideo dotyczących Betclic 1 i 2 Ligi.

Oznacza to, że materiały wideo z wydarzeń I i II ligi piłkarskiej, takie, jak aktualne skróty meczów, bramek i kluczowych momentów meczowych, będą dostępne teraz także na popularnych sportowych portalach internetowych – niemal w czasie rzeczywistym.
– Jako telewizja publiczna i wyłączny nadawca treści z wydarzeń z Betclic 1 i 2 Ligi, mamy misję, aby dobrej jakości, ciekawe i aktualne treści z krajowej piłki nożnej trafiały do największej rzeszy jej fanów. Oczywiście liczymy, że te działania przełożą się także na większą liczbę widzów, którzy zasiądą przed ekranami i obejrzą pełną transmisję z meczów – powiedziała Agnieszka Prachniak, zastępca dyrektora TVP Sport.
Dzięki temu wydawcy internetowi w Polsce korzystający z Platformy oraz Playera Onnetwork, będą mogli w sposób szybki oraz intuicyjny wyświetlać swoim użytkownikom atrakcyjny content sportowy i jeszcze skuteczniej monetyzować swoją powierzchnię reklamową.
– Dla wydawców portali sportowych jest to na pewno niezwykła okazja, aby zwiększyć liczbę odwiedzających na stronie i zaangażowanie odbiorców. Nie od dziś wiadomo, że ekskluzywne treści multimedialne, szczególnie dynamiczne fragmenty meczów, zatrzymują uwagę widza znacznie dłużej niż tekst czy przypadkowe wideo – dodaje Piotr Dziewicki, odpowiedzialny za rozwój projektu OnnetworkSport.
Wprowadzenie technologii embedowania to dopiero początek. Zwiększona personalizacja treści, analizy meczowe w czasie rzeczywistym czy innowacyjne formaty wideo związane z interakcją użytkowników mogą wkrótce stać się standardem. Dla wydawców i fanów jest to przyszłość, w której każdy mecz jest w zasięgu jednego kliknięcia.
Dołącz do dyskusji: Onnetwork będzie redystrybuować treści sportowe TVP