Spada popularność serwisów o pracy i karierze
W kwietniu 2014 roku portale tematyczne poświęcone karierze zawodowej odwiedziło blisko 6 milionów polskich internautów. To o jedną piątą mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Gemiusa.
27 proc. polskich internautów odwiedziło w kwietniu br. serwisy poświęcone karierze zawodowej. W porównaniu do zeszłego roku zainteresowanie tego typu stronami spadło o jedną piątą (34 proc. w kwietniu 2013 r.).
Polacy najchętniej poszukują ofert pracy na portalu Pracuj.pl, z którego w kwietniu tego roku skorzystała niemal jedna trzecia internautów (1,6 mln). Dużą popularnością cieszyły się również strony Indeed.com oraz Gazetapraca.pl (1 mln).
Typowy użytkownik stron związanych z karierą zawodową to kobieta w wieku 25-34 lata, osoba z wykształceniem wyższym, pochodząca z województwa dolnośląskiego lub pomorskiego.
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych Megapanel PBI/Gemius. Badanie jest realizowane metodą panelową na reprezentatywnej próbie internautów, obejmuje kilka tys. polskich stron WWW. Co miesiąc badanie obejmuje ok. 14 tys. internautów.
Dołącz do dyskusji: Spada popularność serwisów o pracy i karierze