Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)
Pod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" rozpoczęła się telewizyjnakampania reklamowa sosów gorących Pudliszki. Akcja jest utrzymana wkonwencji filmu romantycznego.
Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej sosu Pudliszkipokazuje, jak zakochuje się w nim makaron. Personifikacja produktuma pokreślić, że zawiera on kawałki pomidorów, co wyróżnia go wśródkonkurencji. Przekaz jest utrzymany w konwencji specyficznego filmuromantycznego odchodzącej od typowej stylistyki rodzinnej. Kampaniapod hasłem "Uwodzą kawałkami pomidorów" jest skierowana przedewszystkim do kobiet mających rodziny i zajmujących się zakupami igotowaniem.
W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w stacjachtelewizyjnych. Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencjareklamowa Made In Mind, natomiast strategią i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Sosy Pudliszki: Uwodzą kawałkami pomidorów (wideo)