Kraft Heinz Polska z nową szefową marketingu
Anna Bielecka-Bochenko awansowała na stanowisko had of marketing w Kraft Heinz Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Bielecka-Bochenko będzie nadzorować całość działań marketingowych firmy, w tym reklamę, promocję i badania rynku, a także będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych strategii, mających na celu dalsze wzmocnienie pozycji Kraft Heinz na polskim rynku. Jej priorytetem w najbliższym czasie będzie zintegrowanie procesów i działań zespołu marketingowego oraz kreowanie strategii komunikacji dla marek Heinz i Pudliszki.
- Moje najbliższe plany skupiają się na integracji zespołu marketingu i procesów, wdrażaniu innowacji i budowaniu strategicznych planów dla marek Pudliszki i Heinz. Jesteśmy w szczególnym czasie, kiedy konkretyzujemy nasze plany rozwoju na przyszły rok i długoterminowo. Moją ambicją jest przełożenie tych strategii na działania, które nie tylko zachwycą konsumentów, ale także będą efektywne i szeroko omawiane w przestrzeni publicznej. Ta zmiana to duże wyzwanie dla naszych zespołów, ale bardzo cieszę się na proces adaptacji i pracę z fantastycznymi ludźmi – mówi Anna Bielecka-Bochenko.
16 lat w FMCG
Anna Bielecka-Bochenko dołączyła do Kraft Heinz w 2023 roku jako head of category. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za zarządzanie kategoriami całego portfolio firmy. Jej doświadczenie w Kraft Heinz obejmuje również obszar media & digital oraz zarządzanie wewnętrzną agencją digitalową The Kitchen.
Nowa szefowa marketingu Kraft Heinz Polska ma ponad 16 lat doświadczenia w branży FMCG. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Nestle, gdzie odpowiadała za jedną z największych regionalnych marek słodyczy. Następnie przez trzy lata pracowała w Pepsico, koncentrując się na zwiększaniu pozycji rynkowej, wolumenu i zysku w ramach kategorii słonych przekąsek. Kolejnym etapem jej kariery była praca w Kompanii Piwowarskiej na różnych stanowiskach w marketingu i sprzedaży, gdzie tworzyła pozycjonowanie marki Tyskie, planowała strategiczne cykle komercyjne, tworzyła procesy i narzędzia dla działu sprzedaży oraz była odpowiedzialna za efektywne realizowanie planów marek w ramach zakupu mediów, projektowania opakowań i POSM.
Dołącz do dyskusji: Kraft Heinz Polska z nową szefową marketingu