Sny i marzenia w nowej kampanii IKEA (wideo)
W poniedziałek IKEA rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową pod hasłem „We help you make it”. Za jej realizacje odpowiadają agencje Ogilvy, MEC i Ketchum.
W spocie zatytułowanym „The Dream” pokazano różnych ludzi (ojca małego dziecka, gospodynię domową, nowożeńców) w codziennych życiowych sytuacjach. Spot kończy się słowami „Make the dream yours”. W 60-sekundowym spocie marketer podkreśla funkcjonalność swoich towarów we wszystkich aspektach współczesnego życia.
Kampania będzie obejmować emisję spotów w telewizji i internecie oraz reklamy drukowane.
Inspiracją do przeprowadzenia tej kampanii były wyniki badań, które kilka tygodni temu zlecił amerykański oddział IKEA instytutowi Economist Intelligence Unit. Wynika z nich, że dla większości ankietowanych ważniejsze od gromadzenia dóbr materialnych są doświadczenia życiowe, szczególnie czas spędzany z przyjaciółmi i rodziną, czas spędzany też w domu. I dlatego IKEA postanowiła w nowej kampanii zwrócić uwagę, jak ważny w życiu ludzi jest właśnie ich dom.
W tym roku mijają dwa lata od momentu, w którym IKEA w Stanach Zjednoczonych przeprowadziła kampanię wizerunkową koncentrującą się na życiu domowym.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy, za planowanie i zakup mediów - MEC, a za public relations - agencje Ketchum i Apco.
Dołącz do dyskusji: Sny i marzenia w nowej kampanii IKEA (wideo)