SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sny i marzenia w nowej kampanii IKEA (wideo)

W poniedziałek IKEA rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową pod hasłem „We help you make it”. Za jej realizacje odpowiadają agencje Ogilvy, MEC i Ketchum.

W spocie zatytułowanym „The Dream” pokazano różnych ludzi (ojca małego dziecka, gospodynię domową, nowożeńców) w codziennych życiowych sytuacjach. Spot kończy się słowami „Make the dream yours”. W 60-sekundowym spocie marketer podkreśla funkcjonalność swoich towarów we wszystkich aspektach współczesnego życia.

Kampania będzie obejmować emisję spotów w telewizji i internecie oraz reklamy drukowane.

Inspiracją do przeprowadzenia tej kampanii były wyniki badań, które kilka tygodni temu zlecił amerykański oddział IKEA instytutowi Economist Intelligence Unit. Wynika z nich, że dla większości ankietowanych ważniejsze od gromadzenia dóbr materialnych są doświadczenia życiowe, szczególnie czas spędzany z przyjaciółmi i rodziną, czas spędzany też w domu. I dlatego IKEA postanowiła w nowej kampanii zwrócić uwagę, jak ważny w życiu ludzi jest właśnie ich dom.

W tym roku mijają dwa lata od momentu, w którym IKEA w Stanach Zjednoczonych przeprowadziła kampanię wizerunkową koncentrującą się na życiu domowym.

Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy, za planowanie i zakup mediów - MEC, a za public relations - agencje Ketchum i Apco.

Dołącz do dyskusji: Sny i marzenia w nowej kampanii IKEA (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eryka Brokowska
Wypoczynek, dobry sen, dom? To są wartości ikea? Tak, dla nas to tylko SNY i MARZENIA. Nie tylko tej kampanii. Od 3 lat! Zapraszamy w okolice łódzkiej fabryki IKEA.pl. Hałas z fabryki niesie się w promieniu 2 km całymi nocami. Słychać go nawet przy zamkniętych oknach, a pseudoekologiczna ikea promująca społecznie odpowiedzialny biznes jest głucha na prośby mieszańców o skuteczne wyciszenie fabryki. Taniej jest zrobić spot reklamowy pełen pustych idei... https://www.youtube.com/watch?v=gbdw5fk6mHY
odpowiedź