Śląskie promuje się tym, co ma w genach
Startuje kampania reklamująca atrakcyjność inwestycyjną województwa śląskiego. Akcję, obejmującą prasę, internet i outdoor, na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przygotowały agencje .bringMore advertising i Locativo.
Rozpoczęta właśnie kampania województwa śląskiego ma zwrócić uwagę na to, co sprawia, że inwestowanie w tym regionie, to coś więcej niż tylko dobry grunt. Akcja pokazuje, że Śląskie to miejsce, gdzie dobrze jest żyć, pracować i mieszkać, ponieważ stwarza szanse rozwoju. Przedstawia to województwo jako region innowacji i kreatywnych kadr, w którym te cechy są głęboko zakorzenione, niejako wpisane w kod genetyczny. Główne przekazy akcji to właśnie kreatywność, pracowitość i sukces.
Przypomnijmy, że w połowie września rozpoczyna się podobna kampania zachęcająca do inwestowania w Polce Wschodniej (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
Akcja Śląskiego obejmuje prasę (artykuły sponsorowane w pismach „Newsweek Polska”, „Polityka”, „Wprost”, „Forbes”, „Harvard Business Polska”, „Manager”, „Businessman”, „Nowy Przemysł”, „Polish Market”, „The Warsaw Voice”, „Warsaw Business Jurnal”), internet (reklamy w serwisach biznesowych, finansowych i prawnych z oferty onet.pl, money.pl, wp.pl, infor.pl, bankier.pl, gazeta.pl i interia.pl, artykuły sponsorowane na portalach money.pl, infor.pl, bankier.pl i egospodarka.pl), outdoor (nośniki frontlight i citylight w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu), a także informacje w newsletterze niemieckiego serwisu ftd.de , czyli Financial Times Deutschland.
Akcja jest zaplanowana na cały wrzesień. Za je przygotowanie i realizację odpowiada konsorcjum agencji .bringMore advertising i Locativo, które zdobyło to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Śląskie promuje się tym, co ma w genach