Śląskie szuka domu mediowego do kampanii Industriady 2015
Władze województwa śląskiego rozpoczęły przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii promującej Industriadę 2015. Działania mają obejmować telewizję, radio, internet, prasę i outdoor.
Wybrany w przetargu dom mediowy zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie, internecie, na tablicach wielkoformatowych i citylightach, czasu antenowego w radiu i telewizji na potrzeby działań realizowanych od 7 maja do 19 czerwca br. Zrealizuje też badania dotyczące skuteczności i efektywności przeprowadzonych działań reklamowych w mediach (dwie fale badania: pre-test i post-test).
Rok i dwa lata temu obsługą mediową kampanii promującej Industriadę zajmował się Starcom. Wartości tegorocznego budżetu na obecnym etapie nie podano. W ub.r. wynosił 1,2 mln zł.
Industriada to festiwal prezentujący dziedzictwo przemysłowe, organizowany przez władze woj. śląskiego co roku. W tym roku startuje 13 czerwca br.
Obecnie trwa też przetarg na organizację i promocję tego wydarzenia (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Śląskie szuka domu mediowego do kampanii Industriady 2015