SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy społecznościowe przyciągają fanów muzyki

Serwisy społecznościowe zmieniają sposób w jaki ludzie konsumują muzykę - wynika z badania firmy analitycznej Entertainment Media Research.

53 procent respondentów aktywnie przegląda strony w serwisach społecznościowych w poszukiwaniu muzyki. Kolejne 30 procent kupiło bądź pobrało muzykę, z którą zapoznało się na tego typu stronach.

W najpopularniejszych portalach społecznościowych, takich jak MySpace i Bebo, odsetek badanych, którzy korzystają z nich w poszukiwaniu muzyki, wzrósł odpowiednio do 75 i 72 procent.

Z kolei 46 procent respondentów chciałoby mieć możliwość łatwiejszego zakupu utworów, które znaleźli w serwisach społecznościowych, chociażby poprzez umieszczenie przy nich opcji 'buy now' (kup teraz).

W badaniu firmy Entertainment Media Research wzięło udział 1700 osób w wieku 13-60 lat.

Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe przyciągają fanów muzyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl