San Markos 'otworzył' Futura Park Wrocław
5 marca 2008 swoje podwoje otworzył park handlowy Futura Park. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej odpowiada agencja San Markos.
Potencjalnymi klientami nowo otwartego parku handlowego są kobiety i mężczyźni w wieku 18-54 lat, robiący zakupy w tego typu centrach co najmniej raz w miesiącu. Głównym przekazem komunikacji związanym z otwarciem parku jest poinformowanie klientów o miejscu, w którym szybko, wygodnie i kompleksowo można zrobić zakupy.
Kampania związana z Futura Park potrwa trzy miesiące i obejmie działania ATL, BTL oraz liczne imprezy i działania ambientowe. Za główne kanały komunikacyjne posłużą: prasa, radio, outdoor, autobusy.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: San Markos 'otworzył' Futura Park Wrocław