PRO Media House przejmuje od MediaOn obsługę mediową Herbapolu Poznań
Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg firmy Herbapol Poznań na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol. Wcześniej ich obsługą zajmowała się agencja MediaOn.

PRO Media House ma zająć się przygotowaniem i realizacją kampanii ATL dla obu marek, które rozpoczną się wiosną tego roku i obejmą wiele nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Ich celem będzie odmłodzenie grupy celu, zakomunikowanie naturalności i skuteczności leków oraz wielości ich zastosowań.
- O zwycięstwie PRO Media House zdecydowało dogłębne zrozumienie potrzeb rynku i celów komunikacyjnych marek, elastyczność i niestandardowe pomysły dotarcia do konsumentów w ramach zaplanowanego budżetu i w końcu zaangażowanie, profesjonalizm i doświadczenie w planowaniu skutecznych kampanii reklamowych - informuje Greta Krzyżek-Malska, kierownik działu marketingu Herbapolu Poznań.
W przetargu brały udział cztery domy mediowe, w tym MediaOn, który współpracował z Herbapolem Poznań do 2018 roku.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: PRO Media House przejmuje od MediaOn obsługę mediową Herbapolu Poznań