„Rodzinka.pl” reklamuje odchudzanie rachunków w Orange Open (wideo)
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Orange Open z udziałem gwiazd serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis, Lemon, Platige Image i MEC.
W nowej reklamie Orange Open bohaterowie „Rodzinki.pl”, grani przez Małgorzatę Kożuchowską, Tomasza Karolaka, Macieja Musiała i Adama Zdrójkowskiego, kupują dużo artykułów żywnościowych. Okazuje się, że zgodnie z wiosenną dietą cud im więcej zjesz, tym bardziej schudniesz.
Orange w ten sposób podkreśla, że w ramach oferty Orange Open można odchudzić swój rachunek nawet o 65 zł miesięcznie, korzystając z różnych usług u operatora. Na koniec ub.r. Orange Open miało 286 tys. klientów (więcej na ten temat).
Jednocześnie trwa kampania reklamowa Smart Planów w Orange, w której Kożuchowska i Karolak próbują relaksować się na pikniku (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Spot promujący Orange Open jest emitowany m.in. w kanałach należących do TVN, TVP i Polsatu.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Publicis. Spot wyreżyserował Xawery Żuławski, wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a za postprodukcję odpowiadało studio Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” reklamuje odchudzanie rachunków w Orange Open (wideo)