SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Heathrow, otoDom.pl, Skoda, SodaStream (wideo)

W zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym razem dwie reklamy polskie i dwie zagraniczne. Wśród nich rodzime akcje promujące markę Skoda i otoDom.pl oraz zagraniczne kampanie: lotniska Heathrow w Londynie oraz marki SodaStream.

otoDom.pl - animowana Małgorzata Rozenek
Agencja: Alchemiq Studio

Świetna, pełna humoru reklama. Niezwykle zabawna. Gratulacje za pomysł strategiczny.

W nowej animowanej reklamie serwisu ogłoszeniowego otoDom.pl (należącego do Naspers Classifieds) występuje bohaterka kojarząca się z zachowaniem Małgorzaty Rozenek-Majdan w programach TVN „Perfekcyjna pani domu” i „Azja Express”.

Spot pokazuje, jak elegancka kobieta na otoDom.pl szuka perfekcyjnego domu w perfekcyjnej okolicy. W okolicy wybranego budynku zakłada białą rękawiczkę, przy pomocy której podobnie jak Małgorzata Rozenek-Majdan w programie „Perfekcyjna pani domu” sprawdza czystość różnych miejsc.

Reklama podkreśla, że dzięki aplikacji mobilnej otoDom.pl, dostępnej w wersjach na Androida i iOS, można łatwo znaleźć nieruchomości na sprzedaż w wybranej lokalizacji. Według danych wydawcy otoDom.pl codziennie z serwisu korzysta ponad 300 tys. osób, a aż 40 proc. przegląda go w formie mobilnej strony lub aplikacji.

 

W ostatnim ujęciu spotu bohaterka przeprowadza się z rodziną do wybranego domu. Na pytanie, czy jest tam taras, odpowiada: „Nie mów do mnie taras!”. To aluzja do słów Małgorzaty Rozenek-Majdan „Nie mów do mnie teraz!” wypowiedzianych w trakcie sprzeczki z Radosławem Majdanem w programie „Azja Express”. Stwierdzenie to zyskało sporą popularność w internecie.

Spot będzie emitowany tylko w sieci. Produkcją materiału zajęło się Alchemiq Studio, reżyserem jest Mateusz Pleskacz.


Škoda Polska - „Zakręcone”
Agencje: GoldenSubmarine, Papaya Films

W tym przypadku na wyróżnienie zasługuje dość oryginalny koncept promocji marki – czyli zamiast klasycznych spotów mini serial. Skoda zawsze potrafiła pod tym względem wyróżnić się na tle konkurencji.

W internecie rozpoczęła się emisja serialu „Zakręcone”, którego bohaterkami są Agnieszka Więdłocha, Magdalena Różczka i Katarzyna Bujakiewicz. Produkcja promuje markę samochodów Škoda.

 

„Zakręcone” to serial komediowy dla kobiet, które chcą z humorem spojrzeć na damski świat. Charakteryzują go odważne i zabawne dialogi, prosta forma i krótkie scenki rodzajowe. Jak podają twórcy, ten krótkometrażowy serial o świecie płci pięknej jest konsekwencją działań marki, skierowanych do kobiet. Projekt został stworzony specjalnie do internetu, a za jego realizację odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

 

Bohaterkami serialu są trzy kobiety, które wszelkie życiowe zakręty przeżywają razem: Ala (w tej roli Katarzyna Bujakiewicz) to mocno niezorganizowana mama. Stara się opanować świat i przykładnie pełnić rodzinne role. Jest kobietą w każdym calu, ale stara się bronić facetów. Ola (Magdalena Różczka) jest symbolem kobiety sukcesu, która nie uznaje kompromisów. Zna swoją wartość i ma swoje zdanie. Zakręcony tercet zamyka Ula (Agnieszka Więdłocha). Jest najmłodsza i wchodzi w okres, kiedy musi określić siebie jako kobietę. Targana uczuciami dostarcza nie tylko wiele uśmiechu, czasem współczucia, ale na pewno pretekstu do prawdziwych damskich rozmów o współczesnym świecie, życiu, facetach.

Serial składa się z sześciu odcinków. W historie jego bohaterek wpleciono też trzy modele samochodów Škoda: Fabia, Superb i Kodiaq. Serial jest dostępny na stronie OneZakrecone.pl oraz na platformie Player.pl. Będzie również promowany m.in. na YouTube, Player.pl oraz w Radiu Zet.

Scenariusz napisał Karol Klementewicz, za reżyserię odpowiadała Julia Rogowska, a za produkcję Papaya Films.

 

Lotnisko Heathrow w Londynie
Agencja: Havas London

Piękna, pełna czułości i nostalgii. Niezwykła i oryginalna świąteczna kampania. Oby jak najwięcej takich produkcji.

Dwa pluszowe misie wyglądające jak para staruszków, błąkające się po lotnisku to główni bohaterowie nowej świątecznej reklamy londyńskiego lotniska Heathrow. Trzon kampanii stanowi 70 sek. spot pokazujący historię dwóch pluszowych misiów - pary staruszków, którzy opuszczają pokład samolotu. Mają sprawdzane paszporty, odwiedzają sklep wolnocłowy, odbierają bagaże w tłumie rozpędzonych dorosłych ludzi.

 

W ich zmaganiach pomaga im obsługa lotniska. I wreszcie spotykają się z bliskimi. A hasło reklamy głosi: „Powrót do domu - najlepszy z prezentów”.

Za kreację spotu odpowiada agencja Havas London, za reżyserię Dom&Nic, za produkcję Outsider Productions. Animacją zajęła się firma The Mill. Ścieżkę dźwiękową reklamy stanowi piosenka „I'm going back”. Spot jest częścią kampanii związanej z obchodami 70-lecia istnienia londyńskiego lotniska Heathrow.


SodaStream „Shame or Glory”
Agencja: Allenby z Nowego Jorku

Genialne nawiązanie do kultowego serialu. Świetny pomysł i równie dobra kreacja. Choć trwa całkiem długo, to chce się obejrzeć do końca.

Bohaterowie nadawanego w HBO serialu „Gra o tron” ponownie pojawili się w reklamie firmy SodaStream. Twarzami kampanii pod hasłem „Shame or Glory” są Hannah Waddingham, czyli serialowa Septa Unella i Thor Bjornsson - serialowy Góra.
Obecna kampania jest kontynuacją działań, które promowały SodaStream w kwietniu br. Wówczas podejrzewano, że udział w niej bohaterów serialu „Gra o tron” to żart z okazji prima aprilis. Wtedy bohaterem spotu był tylko Góra.

Teraz dołączyła do niego Septa Unella, która w nowej reklamie wygłasza swoją kultową kwestię „Shame, Shame”.

 

Trwający ponad 3 minuty klip zaczyna się od sceny, w której mężczyzna w markecie sięga po dwie zgrzewki mineralnej wody gazowanej w plastikowych butelkach. Niemal natychmiast za jego plecami pojawia się serialowa Septa Unella, która wymachując ręką wykrzykuje „Shame”. Napis tej treści pojawi się też na wyświetlaczu od kasy, gdy mężczyzna płaci za towar. Septa Unella kroczy tak za nim, gdy wychodzi ze sklepu, przez całą drogę, aż wreszcie trafia na plan filmowy. Okazuje się, że wodę tą zamówił serialowy Góra. Gdy widzi, że mężczyzna przyniósł mu wodę w plastikowych butelkach zaczyna na niego krzyczeć, mówi że jest głupi, nie szanuje środowiska itd.

I na koniec pokazuje, że dzięki systemowi SodaStream można mieć gazowaną wodę i to nie w plastikowych butelkach, ale w szklankach. Autorem reklamy jest firma Allenby z Nowego Jorku.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Heathrow, otoDom.pl, Skoda, SodaStream (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reklamy Arek
Reklamy internetowe oglądane są częściej na urządzeniach mobilnych, niż na stacjonarnych.
Reklamy stają się też coraz bardziej spersonalizowane.
odpowiedź