Męskie Granie reklamowym hitem na YouTube w lipcu
Według zestawienia AdsLeaderboard w lipcu 2017 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot „Nieboskłon” z trasy Męskie Granie promującej markę Żywiec. Na podium znalazły się też kolejna część Legend Polskich Allegro oraz reklama Fanty.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
W lipcu br. na 1. miejscu zestawienia znalazł się Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania „Nieboskłon”, który trafił do rankingu już po raz drugi z rzędu http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-i-zywiec-z-najpopularniejszymi-reklamami-czerwca-na-youtube. Wyprzedził on kolejną część Legend Polskich Allegro - „Jezu jak się cieszę - Cover. AtanasValkov&Skubas”. Podium zamyka teledysk „Young Stars Team & Młodzieżowy Dział Marketingu Fanty – Zakręceni w świecie barw | MUSICAL”.
Na 4. miejscu po raz drugi znalazł się przepis Darii Ładochy na lody wegańskie w reklamie Kuchni Lidla „LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha& Kuchnia Lidla”. Piąta pozycja przypadła Coca-Coli i pierwszemu odcinkowi serialu marki „Serial STORYLINE – odcinek pierwszy | #WOAH”.
Oto zwycięskie spoty zestawienia Ads Leaderboard z lipca br.
1. Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon
2. Jezu jak się cieszę - Cover. AtanasValkov&Skubas
3. Young Stars Team & Młodzieżowy Dział Marketingu Fanty – Zakręceni w świecie barw | MUSICAL
4. LODY WEGAŃSKIE | Daria Ładocha & Kuchnia Lidla
5. Serial STORYLINE – odcinek pierwszy | #WOAH
Dołącz do dyskusji: Męskie Granie reklamowym hitem na YouTube w lipcu