„Przebój smaku od 1869 roku” w reklamach sosów Heinz (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa sosów marki Heinz (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”, przygotowały agencje Opus B i Ceska Hlava oraz dom mediowy Mindshare Polska.
W reklamach sosów Heinz prezentowane są dwa z nich: wprowadzony właśnie do sprzedaży sos hamburgerowy oraz obecny na rynku od ub.r. sos czosnkowy. Kampania podkreśla ich najważniejszą zaletę: i niepowtarzalny smak, który dodaje wyrazistości jedzeniu.
Akcja - zaplanowana na cały sierpień - obejmuje telewizję (kluczowe stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne TVN, Polsatu i Atmediów) oraz internet (reklama graficzna w Google, działania promocyjne na Facebooku).
Kreację kampanii opracowały agencje Opus B oraz Ceska Hlava z Pragi, a za doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Przebój smaku od 1869 roku” w reklamach sosów Heinz (wideo)