Provident zmienił agencję. Nowe reklamy „przy ulicy Finansowej”
Provident wybrał agencję reklamową Plej do kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji marketingowej. W ramach tej współpracy marka rusza z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”.
Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni, obejmującej zarówno tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja i internet, jak i działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).
– Podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki Provident. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. Współpraca z Agencją Plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci – mówi Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu, członek zarządu Provident Polska.
Zobacz: Marcin Żuchowski prezesem Provident Polska
Nowa platforma komunikacyjna Provident
Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy.
W ramach inauguracyjnej nową platformę kampanii reklamowej przygotowano dwa spoty reklamowe. Pierwszy zaprasza widza na ulicę Finansową, gdzie poznać można plany, marzenia i potrzeby jej mieszkańców.
Drugi, produktowy spot, poświęcony został przygotowanej na okres inauguracji platformy promocji „Cashback”, która trwa od 04 do 26 litoprada r.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Plej, za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a za reżyserię Piotr Matejkowski, a aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.
Poprzednio za obsługę reklamową Provident Polska odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw, która realizowała kampanie pod hasłem „Mam plan”.
Dołącz do dyskusji: Provident zmienił agencję. Nowe reklamy „przy ulicy Finansowej”