SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat zarabia najwięcej z reklam

W I półroczu 2006 największe polskie telewizje zanotowały dużo większe wpływy z reklam niż przed rokiem. Ranking top 15 stacji.

Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w I półroczu 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja Polsat - 962 449 600 PLN, co oznacza wzrost  o ponad 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.

Na drugie miejsce uplasowała się TVN. Telewizja kierowana przez Piotra Waltera zarobiła o 45 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 640 mln (o ponad 110 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 496 mln (wzrost o 119 mln zł).

 

I półrocze 2006 I półrocze 2005
CHANNEL Total months CHANNEL Total months
POLSAT 962449600 POLSAT 798730053
TVN 937144965 TVN 645731345
TVP1 640639893 TVP1 529743435
TVP2 496727890 TVP2 377597850
TV4 81762290 TV4 115015430
Tele5 67150637 RTL7/TVN7 62999415
RTL7/TVN7 56230755 Tele5 57988470
Jetix/FoxKids 38430058 Discovery 35992400
VIVA 38004708 Jetix/FoxKids 34531699
Discovery 36183200 VIVA 30225493
PULS 34649490 TVPReg/TVP3 28990410
TVPReg/TVP3 33791140 Hallmark 23870999
AXN 29105749 CN/TCM 19193024
Hallmark 27332498 National Geographic 17328183
National Geographic 25939095 PULS 16397570


W przypadku kanałów tematycznych wpływy zawierają reklamy, billboardy sponsorskie, autoreklamę i konkursy.

Dołącz do dyskusji: Polsat zarabia najwięcej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl