SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Polityka”, „Tele Tydzień” i „Newsweek” zarobił mniej z reklam (TOP10)

W listopadzie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki wynoszące ok. 15 proc. zanotowały „Polityka”, „Tele Tydzień”, za to ponad 20-procentowe wzrosty osiągnęły „Twój Styl” i „Forbes”.

Dane Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku cennikowe wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) były o 21,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska) - o 21,3 proc. Zarabiający najwięcej z reklam „Wprost” (AWR Wprost) zanotował wzrost tych przychodów wynoszący 9,8 proc. Dla „Vivy!” (Edipresse Polska) ten wzrost wyniósł 14,2 proc., dla „Gali” (G+J Polska)  - 12,8 proc., a dla Claudii (też G+J Polska) - 11,9 proc.

>>> Gazety z reklam: „GW” i „Rz” mniej, w górę „Fakt”, „SE” i „DGP” (TOP10)

Za to „Tele Program” cennikowo zarobił na reklamach aż o 71 proc. więcej niż rok wcześniej. Przy czym tytuł ten nie ukazuje się samodzielnie, tylko jest dodawany do prawie 20 dzienników regionalnych i ok. 70 tygodników lokalnych.

>>> I-III kwartał br.: „Twój Styl” liderem, „Sukces” stracił najwięcej

Z drugiej strony cennikowe wpływy reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) spadły w skali roku o 15,2 proc., a „Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 15,9 proc. Natomiast „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam 7,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Czołowe tygodniki nadal tracą czytelników, liderem „Tele Tydzień”

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 XI.2012XI.2011
Wprost14 184 176 zł12 915 500 zł
Twój Styl12 883 090 zł10 608 157 zł
Newsweek Polska12 753 600 zł13 802 226 zł
Viva!8 534 336 zł7 469 426 zł
Polityka7 871 599 zł9 360 588 zł
Tele Tydzień6 970 672 zł8 223 884 zł
Gala6 276 236 zł5 562 508 zł
Claudia6 148 527 zł5 494 691 zł
Tele Program5 244 513 zł3 066 599 zł
Forbes5 079 050 zł4 188 250 zł
monitorowane tytuły razem250 659 866 zł255 552 300 zł

Dołącz do dyskusji: „Polityka”, „Tele Tydzień” i „Newsweek” zarobił mniej z reklam (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl