PKP Intercity wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą chce pracować dwa lata.
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu na świadczenie usług public relations.
Szczegółów planowanej współpracy na obecnym etapie nie ujawnia. Podaje jedynie, że umowę z wybraną firmą zawrze na dwa lata.
Agencje zainteresowane współpracą z przewoźnikiem na etapie składania ofert muszą dostarczyć zrealizowane trzy zadania. Pierwsze dotyczy przedstawienia koncepcji kreatywnej promocji pociągów PKP jako niskoemisyjnego środka transportu. Drugie zadanie polega na przedstawieniu koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu. Trzecie zadanie to przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej (stanowiących część merytoryczną oferty).
Wybór zwycięskiej firmy będzie podzielony na 2 etapy. W pierwszym etapie zostaną ocenione oferty pod względem formalnym. Wybierze na ich podstawie agencje, z którymi zorganizuje spotkania - na nich przedstawiane będą prezentacje przygotowanych zadań.
Po tym etapie spółka zaprosi wybrane agencje do negocjacji.
We wstępnym etapie oceny ofert brane będą pod uwagę: kryterium jakościowe dostarczonych zadań (ocena
merytoryczna) - waga 70 proc. i cena - 30 proc.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy