PKO PB reklamuje PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Pierwsze (wideo)
W internecie rozpoczęłą się kampania reklamująca rachunki PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Pierwsze oferowane przez PKO Bank Polski. Akcję bank przygotował wspólnie z agencją Artegence.
Kampania przedstawia najważniejsze dla młodych użytkowników zalety obu typów rachunków. PKO Konto dla Młodych, skierowane do osób w wieku 18-26 lat, umożliwia m.in. płatności zbliżeniowe i przelewy na telefon.
Natomiast PKO Konto Pierwsze, oferują m.in. płatności zbliżeniowe, jest skierowane do osób w wieku 13-18 lat.
Akcja reklamowa jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. największe portale (Interia, Wp.pl, Eska.pl, Allegro, OLX), serwisy VoD, YouTube, platformy społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok), witryny młodzieżowe, radio internetowe oraz mailingi do określonych grup konsumentów.
Koncepcją kreatywną i przygotowaniem reklam (w tym produkcją spotów) zajęła się agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada PKO BP.
Według danych Kantar Media w pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe PKO BP w mediach pozainternetowych wyniosły 12,39 mln zł o 41,3 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: PKO PB reklamuje PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Pierwsze (wideo)