„Leasing z oszczędnością na dzień dobry” w kampanii PKO Leasing
Wystartowała kampania sprzedażowa PKO Leasing, skierowana do nowych klientów, podpisujących umowę na leasing.
W ramach nowej promocji, która trwa od 21 sierpnia do 30 września, nowi klienci będą mogli za darmo zarejestrować pojazd przy podpisaniu umowy leasingu.
- Nasza nowa kampania jest drugą akcją promocyjną PKO Leasing. Poprzednia kampania, przeprowadzona w drugim kwartale wspólnie z PKO Bankiem Polskim, akcentowała szybkość procesu i dostępność produktu, a jej efekty biznesowe były tak dobre, że zdecydowaliśmy się pokazać na rynku ponownie - komentuje mówi Anna Wiśniewska, dyrektor departamentu produktów i procesów w PKO Leasing.
Kampania reklamowa, obejmuje głównie działania w internecie m.in. w mediach społecznościowych w formie reklam display na profilach związanych z tematyką biznesową oraz w sieciach afiliacyjnych związanych z tematyką finansową. Zaplanowano także e-mailing do baz zewnętrznych.
Dołącz do dyskusji: „Leasing z oszczędnością na dzień dobry” w kampanii PKO Leasing