PKO BP z okazją sprzed nosa reklamuje pożyczkę Mini Ratka (wideo)
Nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Mini Ratka oferowanej przez PKO BP przekonuje, że klientowi tej usługi nikt nie sprzątnie okazji sprzed nosa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
W nowych reklamach PKO BP elementy organizmu sprawdzają u klienta banku, czy ktoś nie sprzątnął mu okazji sprzed nosa. Okazuje się, że nic takiego nie nastąpiło, ponieważ mężczyzna wziął pożyczkę Mini Ratka, dzięki której kupił swojemu ojcu wymarzony motocykl.
Kampania podkreśla, że pożyczkę w wysokości do 23 tys. można otrzymać bez zaświadczenia o dochodach, a wypłata środków odbywa się nawet podczas jednej wizyty w oddziale PKO BP.
To kolejna z trwającego od ponad półtora roku cyklu reklam PKO BP pokazujących reakcje organizmów jego klientów. Ostatnio bank promował „dni otwarte kredytów hipotecznych” reklamami w stopie, wcześniej - Konto za Zero i aplikację IKO w stawie kolanowym.
Nowa kampania od 15 listopada jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały tematyczne), a także w internecie (m.in. sieci afiliacyjne, narzędzia reklamowe firmy Google, mailingi), oraz materiały BTL (plakaty, ulotki, witryny i siatki, maski bankomatowe i oczekiwacze w oddziałach PKO BP).
Akcja jest podzielona na dwie odsłony kreatywne: obecna potrwa do końca października, a bożonarodzeniowa będzie prowadzona od 5 listopada do 6 grudnia.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, a reklamy do internetu - agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.
Dołącz do dyskusji: PKO BP z okazją sprzed nosa reklamuje pożyczkę Mini Ratka (wideo)