Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni
Marka Peroni (Asahi Breweries) w globalnym przetargu na obsługę kreatywną wybrała cztery agencje. Trafiły na shortlistę.

Na shortliście globalnego przetargu znalazły się: Accenture Song, McCann London i Uncommon Creative Studio, oraz dotychczasowa agencja Trouble Maker.
Od 2020 roku kontem kreatywnym Peroni zarządza Trouble Maker. Agencja stworzyła dla Peroni prace takie jak „Żyj każdą chwilą, przez cały rok” , która była pierwszą globalną zimową kampanią marki od jej premiery.
Przetarg na globalną obsługę kreatywną ruszył w marcu br. W ub. miesiącu prodcucent marki potwierdził, że przetarg jest w toku, i że nie będzie on miał wpływu na żadne istniejące relacje agencyjne na rynkach lokalnych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W Polsce w 2022 roku marka Peroni została klientem agencji Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni
Niestety Włosi nie znają się na warzeniu piwa.