'Pełen Komfort' agencji Just
Just z nowymi właścicielami sieci Komfort - funduszem Enterprise Investors - realizuje kolejną kampanię. Hasłem jest "Pełen Komfort".
Jak podaje agencja zmiana własnościowa firmy była przyczynkiem do radykalnej zmiany strategii komunikacji i wizerunku marki Komfort. Jej pierwszym zwiastunem była letnia kampania wizerunkowa.
Z początkiem listopada ruszyła kolejna fala tegorocznej kampanii. 30 i 15 sekundowe spoty jesiennej edycji mają teraz podkreślić wielkość sieci sklepów Komfort na terenie Polski. Tradycyjnie już kampanii towarzyszą billboardy i materiały POS.
Nowym elementem komunikacji jest natomiast katalog, który właśnie ukazał się w sklepach i zawiera najnowszą część oferty Komfortu, czyli kolekcję jesień - zima 2007/2008. Katalog, oprócz produktów, prezentuje inspiracje do aranżacji wnętrz oraz przedstawia całą gamę usług około sprzedażowych, jakie oferuje sieć sklepów Komfort.
Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: 'Pełen Komfort' agencji Just