Dźwięki z browaru reklamują piwo Okocim Jasne Okocimskie (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z serii pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.
Bohaterem nowego spotu jest piwowar Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który opowiada o specyficznych dźwiękach rozbrzmiewających w browarze, w którym produkowane jest piwo Okocim. Spot podkreśla znaczenie niuansów mających wpływ na jakość piwa.
W reklamie prezentowany jest flagowy wariant promowanego piwa - Jasne Okocimskie.
Poprzedni spot z kampanii opowiadał o wymrażaniu piwa, a we wcześniejszym promowany był Okocim Radler Truskawka.
Akcja jest realizowana w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internecie.
Kreację reklam zajęła się agencja reklamowa Upside, produkcją spotów - dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands).
Dołącz do dyskusji: Dźwięki z browaru reklamują piwo Okocim Jasne Okocimskie (wideo)
Zróbcie w końcu coś porządnego, ze smakiem i aromatem, stać was na to. I to nie musi być jakaś mega nachmielona IPA. Są fajne lagery kraftowe. Pokombinujcie. Jak będzie dobre to się sprzeda, pokażcie że piwo to nie tylko cienki lager dla statystycznego konsumenta piwa.