SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odświeżone “Pytanie na śniadanie” zyskało widzów

Nadawane w TVP 2 “Pytanie na śniadanie”, które w grudniu ub.r. przeszło odświeżenie studia, oprawy i formuły ma teraz większą widownię niż rok temu. Widzów straciło za to ”Dzień dobry TVN”, ale program ten cały czas ma lepsze wyniki niż magazyn Dwójki.

Zmiany w “Pytaniu” wprowadzono 19 grudnia ub.r. Program zyskał nowe studio, stylizowane na loft, a także nową czołówkę, oprawę graficzną i muzyczną. Nad zmianami czuwała reżyserka Patrycja Matuszewska, wcześniej pracująca w TVN przy takich talent-shows jak “Mam talent!” i “X Factor” (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w ciągu niemal czterech tygodni od wprowadzenia zmian widownia programu TVP 2 wyniosła średnio 637 tys. osób, co dało Dwójce 16,44 proc. udziału w grupie 4+ i 12,92 proc. w komercyjnej 16-49. To lepszy wynik niż w analogicznym okresie rok wcześniej, gdy poranny magazyn śledziło 616 tys. widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 13,80 proc. i 11,79 proc.

Mimo wzrostu “Pytanie” ustępuje nadal konkurencyjnemu “Dzień dobry TVN”. W analizowanym okresie program ten oglądało bowiem 649 tys. widzów, a jego udział wynosił 16,05 proc. w 4+ i 18,56 proc. w 16-49. Rok wcześniej oglądalność morning show TVN plasowała się na poziomie 690 tys. widzów. Miał on jednak wtedy niższe udziały, bo wynosiły one odpowiednio 14,81 proc. i 17,54 proc.


Trzeba też nadmienić, że “DD TVN” trwa czasami nawet o kilkanaście minut dłużej niż “Pytanie” (kończy się bowiem po 11.00, a “Pytanie” między 10.45 a 10.55). Od 13 lutego br. śniadaniowy program TVN ma zostać wydłużony o dodatkowe 30 minut i zaczynać się będzie o 8.00 (dowiedz się więcej).

  Wszyscy 4+ 16-49
Okres AMR SHR % SHR %
PYTANIE NA SNIADANIE
19-12-2011/12-01-2012 637 080 16,44% 12,92%
20-12-2010/13-01-2011 616 412 13,80% 11,79%
DZIEN DOBRY TVN
19-12-2011/12-01-2012 648 781 16,05% 18,56%
20-12-2010/13-01-2011 689 673 14,81% 17,54%


Najpopularniejszym odcinkiem “Pytania na śniadanie” w analizowanym okresie było wydanie z 27 grudnia ub.r., które przyciągnęło przed ekrany 842 tys. widzów. Z kolei “Dzień dobry TVN” najwięcej oglądających miało 6 stycznia br. - było to aż 1,01 mln osób. Tego dnia jednak TVP 2 nie nadawała swojego magazynu. Drugie miejsce zajął odcinek “DD TVN” z 27 grudnia - miał on 779 tys. widzów, czyli mniej od “Pytania”.  

PnŚ Wszyscy 4+ 16-49
Lp. Data AMR SHR % SHR %
1 27-12-2011 842 087 16,62% 12,09%
2 04-01-2012 759 198 20,27% 16,49%
3 29-12-2011 722 892 15,73% 12,89%
4 11-01-2012 711 004 19,83% 15,01%
5 28-12-2011 679 861 14,39% 11,08%
 
DD TVN Wszyscy 4+ 16-49
Lp. Data AMR SHR % SHR %
1 06-01-2012 1 010 053 15,49% 15,52%
2 27-12-2011 778 559 15,74% 18,31%
3 30-12-2011 718 593 15,29% 19,03%
4 28-12-2011 704 146 14,71% 17,43%
5 29-12-2011 695 170 14,65% 17,98%


 

Dołącz do dyskusji: Odświeżone “Pytanie na śniadanie” zyskało widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hura
A więcej tych gąb do wierszówki to nie mogło by być ????
i czopek dla redaktor Ani Popek :-) też :-)
0 0
odpowiedź
User
Xerox
Jakby zrobili Sranie na ekranie to mieliby jeszcze więcej widzów
0 0
odpowiedź
User
Janusz
Jeśli więcej ludzi to ogląda, to chyba tylko po to, żeby pośmiać się z tego żałosnego nowego studia i koszmarnej nowej "oprawy". Poza tym co to za zmiana? Ogląda ich dokładnie tyle więcej osób ilu jest nierobów na Woronicza. Zagonili po prostu do obowiązkowego oglądania wszystkich swoich pracowników.
0 0
odpowiedź