„Dzień Dobry TVN” wciąż liderem śniadaniówek. „Pytanie na śniadanie” ma więcej widzów niż w grudniu
W styczniu najchętniej oglądanym programem śniadaniowym ponownie było „Dzień Dobry TVN”, wyprzedzając drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie”. “DD TVN" zyskało widzów w skali roku, a “Pytanie” ich straciło. W porównaniu do grudnia to program TVN tracił, a magazyn TVP2 zyskiwał. Podium zamyka emitowany od jesieni „Halo tu Polsat”.

Średnio 363 tys. widzów oglądało w styczniu program „Dzień Dobry TVN”, a stacja TVN z udziałem w rynku na poziomie 7,97 proc. w grupie ogólnej, 10,18 proc. w grupie 20-54, 9,82 proc. 20-59 oraz 8,72 proc. w grupie 16-49 jest liderem we wszystkich kategoriach widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do wyników oglądalności ze stycznia ubiegłego roku poranny magazyn TVN zyskał 29 tys. widzów oraz zwiększył udziały w rynku w każdej z grup widowni.
Z kolei w stosunku do poprzedniego miesiąca programowi „Dzień Dobry TVN” ubyło nieco widzów. W grudniu 2024 roku program gromadził średnio przed telewizorami 376 tys. odbiorców, co przekładało się na udziały w rynku w grupie wszystkich widzów na poziomie 8,20 proc.
Poranny program TVN nadawany jest siedem dni w tygodniu, a jego gospodarzami są: Marcin Prokop i Dorota Wellman, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Maciej Dowbor i Sandra Hajduk-Popińska oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński.
Drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie” oglądało w styczniu średnio 306 tys. osób, zapewniając Dwójce udziały w rynku na poziomie 6,58 proc. wśród wszystkich widzów, 6,12 proc. w grupie 20-54, 5,80 proc. 20-59 oraz 6,40 proc. w grupie 16-49.
W styczniu 2024 roku poranny magazyn Dwójki miał o 82 tys. widzów więcej niż w tym roku. Większe średnio o 1,1 proc. były też udziały TVP2 w rynku w każdej grupie odbiorców.
Obecnie “Pytanie na śniadanie” prowadzą: Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz, Łukasz Nowicki i Joanna Górska, Krystyna Sokołowska i Robert Stockinger, Beata Tadla i Robert El Gendy oraz Katarzyna Pakosińska i Tomasz Tylicki. W styczniu z programem pożegnali się natomiast Piotr Wojdyło i Klaudia Carlos.
„Pytanie na śniadanie” ze wzrostem miesiąc do miesiąca
Porównując wyniki oglądalności programu Dwójki do danych z grudnia 2024, „Pytanie na śniadanie” zyskało średnio 24 tys. widzów, co przełożyło się na także na wzrost udziałów w rynku na poziomie 0,6 proc. wśród wszystkich widzów.
Zamykające podium „Halo tu Polsat” w styczniu gromadziło przed telewizorami średnio 182 tys. widzów. To dało Polsatowi udziały w rynku na poziomie 3,67 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,25 proc. w grupie 20-54, 4,30 proc. wśród widzów z przedziału wiekowego 20-59 i 4,13 proc. w grupie wiekowej 16-49.
Porównując styczniowe wyniki śniadaniowego programu Polsatu do ubiegłego miesiąca, „Halo tu Polsat” zanotował spadek w liczbie 17 tys. widzów.
Poranny program Polsatu zadebiutował na antenie jesienią ubiegłego roku. “Halo tu Polsat” nadawane trzy razy w tygodniu od piątku do niedzieli. W najbliższym czasie stacja nie przewiduje zwiększenia liczby wydań programu. Obecnie gospodarzami programu są Maciej Rock i Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna oraz Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek.
Dołącz do dyskusji: „Dzień Dobry TVN” wciąż liderem śniadaniówek. „Pytanie na śniadanie” ma więcej widzów niż w grudniu