SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Odkryj swoją owocową stronę!” w reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój Smako-Łyk w ramach koncepcji kreatywnej „Po owocowej stronie”. Akcję, obejmującą telewizję, kina i internet, przygotowały firmy VML Poland i MediaCom Warszawa.

W nowych reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk pokazywane są letnie rozrywki różnych bohaterów, którym towarzyszą trzy wersje smakowe tej wody: figlarne zielone jabłko, szalona truskawka oraz zakręcona cytryna. Spoty kończą się hasłem „Odkryj swoją owocową stronę!”.

- Dzięki pasjom nasze życie nabiera jaśniejszych kolorów, pozytywnych wrażeń i wyjątkowego smaku, chociaż charakter naszych zainteresowań zależy od temperamentu i indywidualnych upodobań. Analogicznie jest po owocowej stronie Żywiec Zdrój, gdzie na konsumentów czeka sześć smaków. Dzięki tak różnorodnej ofercie, każdy, kto szuka delikatnego owocowego smaku, może wybrać  coś dla siebie - opisuje przekaz kampanii Aleksandra Czarnowska, senior brand manager marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach kampanii spoty (90-sekundowy i trzy 25-sekundowe) od 12 czerwca są emitowane w telewizji (kanały tematyczne Grupy TVN), kinach (sieć Multikino) oraz internecie (na YouTubie i Facebooku). Wcześniej, w kwietniu i maju br., zrealizowano internetowy konkurs „Pokaż swoją owocową stronę”.

Kreacją reklam zajęła się agencja VML Poland, a zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „Odkryj swoją owocową stronę!” w reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miszczu
Reklamy fatalne. Pomysły żadne.
odpowiedź