„Odkryj swoją owocową stronę!” w reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój Smako-Łyk w ramach koncepcji kreatywnej „Po owocowej stronie”. Akcję, obejmującą telewizję, kina i internet, przygotowały firmy VML Poland i MediaCom Warszawa.
W nowych reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk pokazywane są letnie rozrywki różnych bohaterów, którym towarzyszą trzy wersje smakowe tej wody: figlarne zielone jabłko, szalona truskawka oraz zakręcona cytryna. Spoty kończą się hasłem „Odkryj swoją owocową stronę!”.
- Dzięki pasjom nasze życie nabiera jaśniejszych kolorów, pozytywnych wrażeń i wyjątkowego smaku, chociaż charakter naszych zainteresowań zależy od temperamentu i indywidualnych upodobań. Analogicznie jest po owocowej stronie Żywiec Zdrój, gdzie na konsumentów czeka sześć smaków. Dzięki tak różnorodnej ofercie, każdy, kto szuka delikatnego owocowego smaku, może wybrać coś dla siebie - opisuje przekaz kampanii Aleksandra Czarnowska, senior brand manager marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W ramach kampanii spoty (90-sekundowy i trzy 25-sekundowe) od 12 czerwca są emitowane w telewizji (kanały tematyczne Grupy TVN), kinach (sieć Multikino) oraz internecie (na YouTubie i Facebooku). Wcześniej, w kwietniu i maju br., zrealizowano internetowy konkurs „Pokaż swoją owocową stronę”.
Kreacją reklam zajęła się agencja VML Poland, a zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj swoją owocową stronę!” w reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)