„Odkładaj pieniądze, nie rezygnując z niczego” w kampanii AXA (wideo)
W telewizji, kinach, radiu, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze startuje kampania reklamowa AXA Polska. Akcję pod hasłem „Odkładaj pieniądze z AXA, nie rezygnując z niczego” przygotowały firmy TBWA i Media Direction OMD.
Ruszająca właśnie kampania AXA Polska reklamuje szereg oferowanych przez tę firmę produktów inwestycyjnych: Plany Inwestycyjne AXA – zarówno ze składką regularną, jak i ze składką jednorazową – oraz fundusze z oferty AXA TFI. Bezpośrednim celem działań jest pokazanie klientom zalet spotkania z przedstawicielem AXA, który dobiera ofertę do indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych każdej osoby.
– Akcja ma za zadanie przełamanie bariery w myśleniu Polaków o inwestowaniu tylko wtedy, kiedy posiada się istotne środki finansowe. Będziemy zachęcać do skorzystania z produktów finansowych, dzięki którym można oszczędzać nawet niewielkie kwoty i zgromadzić w dłuższym czasie znaczny kapitał – mówi Agnieszka Chabrzyk, kierująca w AXA Polska departamentem marketingu.
Kampania pod hasłem „Odkładaj pieniądze z AXA, nie rezygnując z niczego” od 6 maja obejmuje telewizję (Polsat, TVN , Discovery, TVN 24, stacje tematyczne Polsatu, TVN i At Media), radio (Radio ZET, RMF FM, Polskie Radio PR III, TOK FM, Radio PIN, stacje z pakietu Drapacz Chmur +, rozgłośnie lokalne), internet (główne portale informacyjne i finansowe), kina (sieci Ciemna City i Multikino) oraz outdoor i ambient (niestandardowe działania w pociągach na trasach między dużymi miastami, windach w warszawskich biurowcach i sieci restauracji Vapiano, a także w Gdańsku, Łodzi i Krakowie).
Kreacją i produkcją na potrzeby akcji zajęła się agencja reklamowa TBWA, a media kupił dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: „Odkładaj pieniądze, nie rezygnując z niczego” w kampanii AXA (wideo)