Netia: 700 tys. klientów internetowych na koniec 2010 r.
Operator telekomunikacyjny Netia podwyższył prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. z 680 tys. do 700 tys. w związku z wyższą od przewidywanej liczbą klientów pozyskanych w I kw. 2010 r.
"Netia prognozuje pozyskanie do końca 2010 r. 700.000 klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych, nie uwzględniając potencjalnych akwizycji (prognoza podwyższona o 20.000 klientów). Na dzień 6 maja br. baza klientów usług szerokopasmowych Netii wyniosła ponad 608.000" - czytamy w raporcie.
Spółka poinformowała, że jej udział w rynku stacjonarnego dostępu do internetu wynosi 10,5 proc. a udział w rynku nowych przyłączeń stacjonarnych usług internetowych wyniósł w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy 35,0 proc..
"Netia świetnie rozpoczęła 2010 rok powiększając bazę klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych o liczbę 44 tysięcy. Jest to drugi najlepszy kwartał pod względem poziomu sprzedaży organicznej netto od momentu ogłoszenia, prawie trzy lata temu, strategii wzrostu poprzez rozwój usług szerokopasmowych" - powiedział prezes Mirosław Godlewski.
Netia miała 14,34 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 6,40 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 386,98 mln zł wobec 375,67 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Netia: 700 tys. klientów internetowych na koniec 2010 r.