National-geographic.pl stawia na internetową społeczność
Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nową wersję serwisu internetowegowww.national-geographic.pl. Jego istotnym elementem, opróczmateriałów z magazynów "National Geographic Polska" i "NationalGeographic Traveler", jest część społecznościowa.
Serwis, który ma zupełnie nową szatę graficzną, umożliwia terazzałożenie własnego konta przez każdego użytkownika. Po zalogowaniudo własnego profilu uczestnik społeczności zyskuje możliwośćzamieszania własnych artykułów i relacji z podróży na blogu,dodawania fotografii i oceniania zdjęć innych użytkowników, możeteż dyskutować na zamkniętym forum.
Na stronie publikowane są teraz pełne wersje artykułów zarchiwalnych wydań obu pism (dotychczas były tylko zajawkitekstów), jest też więcej zdjęć, które są w lepszej jakości.Pojawiły się również nowe działy: Video (z materiałami filmowymi zimprez i wypraw przygotowanymi przez polską i amerykańskąredakcję), Multimedia (zawierający tapety, quizy, widgety),Kalendarium (przegląd różnych imprez i wydarzeń), Geopedia(encyklopedia z hasłami pojawiającymi się w artykułach) i indekstekstów publikowanych na stronie.
Nowością jest też Klub Prenumeratora do którego dostęp mająwyłącznie prenumeratorzy. Znaleźć tu mogą m.in. konkursy orazzaproszenia na wystawy i imprezy organizowane przez NationalGeographic Polska. Na specjalnym panelu mogą też sprawdzić, kiedykończy się ich prenumerata oraz w jaki sposób ją przedłużyć.Prenumeratorzy mają też możliwość zakupów z rabatem w sklepieinternetowym, który jest integralną częścią nowego serwisu. Wofercie sklepu są książki, albumy, filmy oraz akcesoria podróżniczefirmowane przez National Geographic.
Nowy serwis NG zastąpił witrynę działającą pod tym samym adresemod 2002 roku. Stronę tworzy redakcja magazynów "National GeographicPolska" i "Traveler" oraz redakcja internetowa. Serwis www.national-geographic.plpowstał we współpracy agencji interaktywnej Netizens i działumultimediów G+J Polska. Na razie został udostępniony w wersji beta.Sprzedażą reklam w witrynie zajmuje się się dział reklamy G+J orazsieć ARBOnetwork Polska.
Wsparcie promocyjne dla serwisu obejmie magazyny "NationalGeographic Polska" i "Traveler" oraz serwisy internetowewydawcy.
Dołącz do dyskusji: National-geographic.pl stawia na internetową społeczność