Żabka Jush promuje się w programach Meczyków
Aplikacja Żabka Jush zaczęła współpracę reklamową z serwisem Meczyki.pl.
W ramach współpracy Żabka Jush pojawia się w najważniejszych programach na kanale youtube’owym Meczyków, takich jak „Pogadajmy o piłce” czy „Sportowy poranek”, będzie też widoczna w „Raportach z Kataru” emitowanych podczas piłkarskich mistrzostw świata ze studia w Katarze.
Na początku programów prowadzący mówią, że partnerem danego odcinka jest Żabka Jush. Taka informacja pojawia się też na specjalnych planszach i grafikach w trakcie transmisji, na ekranie w studiu oraz na profilach społecznościowych portalu. Przewidziane są również akcje zachęcające widzów kanału do przetestowania aplikacji.
- Meczyki.pl to dzisiaj jeden z ważniejszych portali stricte sportowych w Polsce. Każdego dnia dostarcza swoim widzom najważniejsze informacje z piłkarskiego świata. Polacy żyją piłką nożną i namiętnie ją komentują. Dlatego perspektywa zbliżającego się mundialu to znakomita okazja do zaprezentowania naszej usługi - uzasadnia Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Lite e-Commerce.
- Chcemy pokazać, że nikt nie musi tracić sportowych emocji, żeby zaopatrzyć się w potrzebne do kibicowania produkty. Wystarczy aplikacja Żabka Jush, kilka kliknięć i kurier z zamówieniem pojawi się nawet w 15 minut - dodaje. Współpracę zaplanowano do końca mundialu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W sierpniu br. Meczyki.pl odwiedziło 3,52 mln internautów, każdy spędził w serwisie średnio 9 minut i 35 sekund (według badania Mediapanel). Autorskie programy na kanale youtube’owym portalu są emitowane od wiosny br. Obecnie kanał ma 86 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam materiały zanotowały łącznie ok. 14 mln odtworzeń.
Spółka Online Venture, do której należy też witryna o grach wideo PPE.pl, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 121 proc. do 8,76 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 2,19 do 5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Żabka Jush promuje się w programach Meczyków