Mars ma nową identyfikację wizualną i hasło "Tomorrow Starts Today"
Globalny koncern z branży FMCG, Mars, przedstawił nową identyfikację wizualną. Celem zmian jest podkreślenie, że w portfolio firmy znajdują się nie tylko słodycze. Nowy claim firmy brzmi "Tomorrow Starts Today" ("Jutro zaczyna się dziś").

Do korporacji Mars Inc. należy szereg marek słodyczy, gum do żucia, dań gotowych czy napojów. To w portfolio tego amerykańskiego giganta są takie brandy jak Mars, M&M's, Wrigley, Uncle Ben's, Snickers, Twix, Bounty czy Skittles.
Nieco mniej znane dla konsumenta jest to, że firma jest także producentem popularnych karm dla psów i kotów - Pedigree i Whiskas oraz kilku innych marek produktów dla zwierząt. Mars prowadzi także biznesy wspierających zwierzaki, m.in. kliniki weterynaryjne Banfield i Blue Pearl. Koncern produkuje także asortyment z segmentu i dbałości o zdrowie.
Rebranding w duchu różnorodności
Aby podkreślić swoją różnorodność w portfolio, Mars Inc. wprowadził nowe logo, hasło ("Tomorrow Starts Today") oraz logotyp. Firma chce także przez tę zmianę podkreślić nowe podejście do biznesu, uwzględniające zmiany klimatu i warunki pracy na całym świecie. Przyjrzy się również kwestii łańcucha dostaw.
- Nasze korporacyjne cele są inspiracją do przekraczania granic i podjęcia wyzwania robienia interesów w sposób, który wytworzy trwałe korzyści dla nas i dla społeczeństwa - ocenił Grant Reid, chief executive officer Mars Inc.
Odpowiedzialny za proces rebrandingu Chris Moody z firmy konsultingowej Wolff Olins, komentuje: "nowa identyfikacja Marsa sygnalizuje nam masterbranding firmy. W czasach, kiedy opinia publiczna jest bardzo sceptyczna wobec wielkich, ponad narodowych korporacji, rozsądna jest transparentność i branie odpowiedzialności za swoje działanie".
Nową identyfikację otrzymały także Mars Food, Mars Petcare i Mars Wrigley Confectionary. Nowa identyfikacja nazwana została "dumną i optymistyczną", a także "śmiałą i postępową".
Na górze: poprzedni logotyp Marsa, na dole nowy.
With 115,000 Associates pushing in the same direction, it’s amazing the difference a day can make. Every day, we’re taking action for the world we want tomorrow. #TomorrowStartsToday pic.twitter.com/aelxgAmBFY
— Mars, Incorporated (@MarsGlobal) 12 marca 2019
Dołącz do dyskusji: Mars ma nową identyfikację wizualną i hasło "Tomorrow Starts Today"