Były dyrektor z NBP rusza z własną agencją influencer marketingu
Mariusz Mistewicz, były dyrektor odpowiedzialny za promocję Narodowego Banku Polskiego, otworzył Mistify – agencję influencer marketingu i social mediów.Będzie rozwijał ją wspólnie z synami.

Mistify specjalizuje się w kompleksowej obsłudze marek i twórców – od strategii komunikacji i kampanii influencer marketingowych, przez media społecznościowe, aż po management gwiazd i influencerów. Mariusz Mistewicz będzie rozwijał agencję z synami Jakubem i Maksymilianem.
Nowa agencja infleuncer marketingu na rynku
– Mistify to projekt rodzinny, ale budowany z ambicją, profesjonalizmem i jasnym celem – być marką pierwszego wyboru dla twórców i firm, które chcą się wyróżniać, rosnąć i budować trwały wpływ w swojej branży Po ponad 25 latach pracy w marketingu – zarówno w polskich, jak i międzynarodowych firmach – czuję, że nadszedł właściwy moment, by zdobytą wiedzę przekuć w dobrze prosperujący biznes. Prowadziłem agencję w Londynie - teraz czas na agencję influencer marketingu w Polsce – mówi Mariusz Mistewicz, prezes zarządu Mistify.
Zobacz: Rosną wydatki na influencer marketing. W tym roku przekroczą magiczny próg
Mariusz Mistewicz przez ostatnie 3,5 roku pracował w Narodowym Banku Polskim jako dyrektor departamentu promocji, z którego odszedł pod koniec 2024 roku, by uruchomić firmę Mistify. Był szefem marketingu Domino’s Pizza, a wcześniej pracował w marketingu Play, British American Tobacco oraz Pernod Ricard Wyborowa.
Dołącz do dyskusji: Były dyrektor z NBP rusza z własną agencją influencer marketingu