Makarony Polskie szukają agencji do realizacji rocznej kampanii
Konsorcjum złożone ze spółek Makarony Polskie, Stoczek Natura i Dar Natury zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację rocznych działań informacyjno-promocyjnych. Ich budżet wstępnie oszacowano na 2,5 mln zł netto.
Zaplanowane działania będą promować makarony, flaki, gołąbki, oleje, ekologiczne herbatki ziołowe oraz przyprawy podlaskie.
Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie zaplanowanych działań oraz realizacja kampanii. Ma ona wystartować najwcześniej na przełomie lutego i marca przyszłego roku i zostanie podzielona na cztery etapy.
Głównym celem działań będzie zachęcenie konsumentów oraz potencjalnych kontrahentów na rynku polskim do zakupu produktów wytwarzanych w ramach systemu „Jakość, tradycja oraz rolnictwo ekologiczne” oraz zwiększenie sprzedaży średnio o 10 proc.
Makarony mają być promowane we wszystkich mediach, dania gotowe - głównie w telewizji, na outdoorze i w sklepach, zaś oleje, przyprawy ekologiczne, herbatki ekologiczne - przede wszystkim w punktach sprzedaży.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 17 października. Zostaną one ocenione do 20 października, a wybór zwycięskiej agencji zaplanowano na 26 października. Wstępnie oszacowany budżet kampanii wynosi 2,5 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: Makarony Polskie szukają agencji do realizacji rocznej kampanii