Lubella w nowej reklamie zachęca do wiosennych smaków (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii makaronów Lubella (produkowanych przez Maspex) pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”. Marka tym razem przedstawia wiosenne danie makaronowe w postaci sałatki. Autorami akcji są agencje GPD Agency i Mindshare.
Emitowany obecnie spot promujący markę Lubella jest trzecim z kolei, który pojawił się w tegorocznej kampanii „Lubella i 1000 pomysłów". Tym razem reklama zachęca do zainspirowania się sezonowymi, wiosennymi smakami i dlatego prezentuje sałatkę makaronową ze świeżymi warzywami i makaronem Lubella kokardki
Wiele przepisów na makaronowe, kolorowe sałatki umieszczono również na stronie uwielbiam.pl. Lubella jest również obecna w social media m.in. na Facebooku i Instagramie.
Autorem kreacji kampanii jest GPD Agency, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
W poprzednich odsłonach kampanii Lubelli promowane były makarony: penne i muszelki morskie.
Dołącz do dyskusji: Lubella w nowej reklamie zachęca do wiosennych smaków (wideo)