Spoty w konwencji seriali kryminalnych reklamują makarony Lubella (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nowy smak makaronów Lubella Pełne Ziarno (Maspex). Za jej realizację odpowiadają agencje GPD Agency i Starcom.
Motywem przewodnim spotów, nawiązujących do trailerów seriali kryminalnych, jest zagadka błyskawicznie znikającego z talerza makaronu. Każdy z nich dotyczy innego rodzaju makaronu: penne, spaghetti i świderski.
Trzy 15-sekundowe spoty oraz ich krótsze, 6-sekundowe wersje oglądać można w internecie, a także na ekranach kin. Nowy smak makaronu Lubella Pełno Ziarno promować będzie również kampania OOH.
Za przygotowanie kampanii odpowiada GPD Agency, a za produkcję GPD Film Studio. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Starcom.
Jesienią ub.r. Maspex promował makarony Lubella jako „najlepsze ze zboża”.
Dołącz do dyskusji: Spoty w konwencji seriali kryminalnych reklamują makarony Lubella (wideo)