LuxMed z akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi. BrandTime odpowiada za realizację
Grupa LuxMed rusza z inicjatywą edukacyjną, która ma na celu uświadamianie kobietom jak ważna jest profilaktyka i szybkie wykrycie raka piersi. Kampania jest realizowana przy współpracy z programem "Dzień dobry TVN" (TVN Warner Bros. Discovery). Za realizację odpowiada dom kreatywnego contentu BrandTime, wsparcie PR zapewnia 38 Content Communication.

Kampania realizowana będzie przez cały październik. Rozpocznie się już 30 września od wejścia live w "Dzień dobry TVN" ze szpitala Lux Med Onkologia, w którym wystąpi prezes Anna Rulkiewicz. Zaprosi też do odwiedzenia mobilnych pracowni diagnostycznych Grupy Lux Med, zlokalizowanych w różnych miastach Polski.
Co tydzień, redakcja "Dzień dobry TVN" będzie obecna w innym z nich, by na żywo przekazywać informacje o możliwości przebadania się, a także, by porozmawiać z personelem medycznym i pacjentkami. Strefy do badań umiejscawiane będą w centrach miast. Przed każdym z tych miejsc, ustawiony będzie namiot, pełniący funkcję recepcji, w której kobiety będą mogły zapisać się na badanie piersi.
- Kluczem do skutecznej strategii ESG jest budowanie jej wokół swojej głównej działalności – naszą jest dbanie o zdrowie. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, wychodzimy naprzeciw potrzebom pacjentów. W październiku robimy to dosłownie, organizując mobilne strefy w 5 miastach Polski. Oprócz badania piersi, kobiety będą mogły skorzystać w nich także z pomocy psychoonkologów. To niezwykle ważny element skutecznego leczenia raka piersi. Za cel stawiamy sobie zachęcenie jak największej liczby kobiet do profilaktyki i diagnostyki. W związku z tym zdecydowaliśmy się na działania w wysokozasięgowym medium, jakim jest telewizja – powiedział Łukasz Niewola, dyrektor komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju Grupy Lux Med.
- Jest to kolejna akcja edukacyjna, którą mamy przyjemność realizować dla naszych partnerów. Tym razem, wspólnie z Grupą Lux Med chcemy zadbać o zdrowie kobiet, zachęcimy je do profilaktyki i diagnostyki w Miesiącu Świadomości Raka Piersi. Nasza akcja pokazuje, że działania contentowe mogą wkraczać także w tak ważny obszar jak profilaktyka nowotworowa, a realizowane przez nas produkcje telewizyjne mają wymiar społeczny i edukacyjny - mówi Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający w BrandTime .
Harmonogram akcji
Akcja realizowana będzie przez cały październik, w każdą sobotę w innym mieście.
• 30.09.2022 – wejście live ze szpitala Lux Med Onkologia z udziałem Prezes Anny Rulkiewicz
• Olsztyn – 01.10.2022
• Katowice – 08.10.2022
• Krosno – 15.10.2022
• Lublin – 22.10.2022
• Siedlce – 29.10.2022
• 30.10.2022 - wejście live ze szpitala Lux Med Onkologia – podsumowanie akcji z udziałem Prezes Anny Rulkiewicz
Strefy do badań otwarte będą przez 8 godzin: od 8:00 do 16:00. W strefie będzie także możliwość rozmowy z psychologiem (w specjalnie zaaranżowanej, intymnej przestrzeni).
Aktywności w ramach kampanii nagłaśniane będą w "Dzień Dobry TVN", w mediach własnych Grupy Lux Med, a także w ramach działań PR, realizowanych przez 38 Content Communication.
Za nadzór nad realizacją akcji odpowiada BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest TVN Warner Bros. Discovery.
Dołącz do dyskusji: LuxMed z akcją edukacyjną z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi. BrandTime odpowiada za realizację