„Dzień Dobry TVN” liderem o poranku. Już 200 tys. widzów ogląda "Halo tu Polsat"
W grudniu program “Dzień Dobry TVN” utrzymał pozycję lidera programów śniadaniowych, gromadząc przed telewizorami średnio 376 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Drugie na podium „Pytanie na śniadanie” przyciągnęło średnio o 94 tys. widzów mniej niż konkurent. Z kolei nadawany trzy razy w tygodniu magazyn “Halo tu Polsat” gromadził 200 tys. oglądających.
“Dzień Dobry TVN” było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w grudniu 2024 roku. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, poranne pasmo stacji TVN oglądało średnio 376 tys. widzów, co dało jej udział w rynku na poziomie 8,20 proc. wśród wszystkich widzów, 10,11 proc. w grupie 20-54 i 9,36 proc. w grupie 16-49.
W porównaniu do danych oglądalności z grudnia 2023 roku widownia “Dzień Dobry TVN” zanotowała niewielki spadek rzędu 480 osób, mimo iż w tym sezonie poranny program TVN ukazał się także pierwszego i drugiego dnia Świąt Bożego Narodzenia. Biorąc pod uwagę oglądalność “Dzień Dobry TVN” w listopadzie ub.r. programowi przybyło w grudniu średnio 22 tys. odbiorców.
“Pytanie na śniadanie” z największą stratą rok do roku
Na drugim miejscu pod względem oglądalności, z różnicą rzędu 94 tys. widzów wobec wspomnianego lidera, uplasowało się „Pytanie na śniadanie”. W grudniu 2024 roku poranny program Dwójki śledziło średnio 282 tys. widzów, co dało stacji 5,98 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 5,18 proc. wśród widzów w wieku 20-54 oraz 5,26 proc. w grupie wiekowej 16-49.
Grono odbiorców „Pytania na śniadanie”, w odniesieniu do danych oglądalności z grudnia 2023 roku, skurczyło się średnio o 152 tys. widzów, a udziały TVP2 w rynku wśród wszystkich widzów zmniejszyły się o 2,26 proc. Wówczas program Dwójki oglądało średnio 434 tys. widzów, dających stacji udział w rynku na poziomie 8,24 proc. Także w odniesieniu do wyników oglądalności z listopada ub.r., program Dwójki miał mniejszą widownię średnio o 14 tys. osób.
Czytaj także: Zmiany w „Pytaniu na śniadanie”. Dwoje prezenterów żegna się z widzami
Podobnie jak w ubiegłych miesiącach, na trzeciej pozycji wśród najpopularniejszych programów śniadaniowych znalazło się „Halo tu Polsat”, emitowane trzy razy w tygodniu od piątku do niedzieli. Śniadaniówkę Polsatu oglądało w grudniu 199 tys. widzów, co przełożyło się na 3,66 proc. udziału stacji w rynku w gronie wszystkich widzów, 4,23 proc. w grupie 20-54 oraz 3,74 proc. w przedziale 16-49. Programowi, który obecny jest na antenie od jesieni ub.r., w porównaniu do danych z listopada ub.r., przybyło średnio 5 tys. odbiorców.
Czytaj także: Zmiany w „Halo tu Polsat”. Ten pomysł nie wypalił
"Halo tu Polsat" znów na podium
“Halo tu Polsat” kolejny miesiąc z rzędu wyprzedził codzienne pasmo „Nowy Dzień” w Polsat News, które na głównej antenie Polsatu oglądało w grudniu średnio 162 tys. widzów z udziałem w rynku na poziomie 8,29 proc. w grupie ogólnej, 10,84 proc. w grupie 20-54 i 10,52 proc. wśród widzów z przedziału wiekowego 16-49. W porównaniu do ub.r. widownia tego pasma zmalała średnio o 35 tys. widzów. Odnosząc te dane do wyników z listopada, widownia pasma “Nowy Dzień” skurczyła się średnio o 16 tys. odbiorców.
Dołącz do dyskusji: „Dzień Dobry TVN” liderem o poranku. Już 200 tys. widzów ogląda "Halo tu Polsat"