SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień Dobry TVN” liderem o poranku. Już 200 tys. widzów ogląda "Halo tu Polsat"

W grudniu program “Dzień Dobry TVN” utrzymał pozycję lidera programów śniadaniowych, gromadząc przed telewizorami średnio 376 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Drugie na podium „Pytanie na śniadanie” przyciągnęło średnio o 94 tys. widzów mniej niż konkurent. Z kolei nadawany trzy razy w tygodniu magazyn “Halo tu Polsat” gromadził 200 tys. oglądających.

Ewa Drzyzga i Krzysztof SKórzyński, fot. TVN Ewa Drzyzga i Krzysztof SKórzyński, fot. TVN

“Dzień Dobry TVN” było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w grudniu 2024 roku. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, poranne pasmo stacji TVN oglądało średnio 376 tys. widzów, co dało jej udział w rynku na poziomie 8,20 proc. wśród wszystkich widzów, 10,11 proc. w grupie 20-54 i 9,36 proc. w grupie 16-49. 

W porównaniu do danych oglądalności z grudnia 2023 roku widownia “Dzień Dobry TVN” zanotowała niewielki spadek rzędu 480 osób, mimo iż w tym sezonie poranny program TVN ukazał się także pierwszego i drugiego dnia Świąt Bożego Narodzenia. Biorąc pod uwagę oglądalność “Dzień Dobry TVN” w listopadzie ub.r. programowi przybyło w grudniu średnio 22 tys. odbiorców. 

“Pytanie na śniadanie” z największą stratą rok do roku 

Na drugim miejscu pod względem oglądalności, z różnicą rzędu 94 tys. widzów wobec wspomnianego lidera, uplasowało się „Pytanie na śniadanie”. W grudniu 2024 roku poranny program Dwójki śledziło średnio 282 tys. widzów, co dało stacji 5,98 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 5,18 proc. wśród widzów w wieku 20-54 oraz 5,26 proc. w grupie wiekowej 16-49.

Grono odbiorców „Pytania na śniadanie”, w odniesieniu do danych oglądalności z grudnia 2023 roku, skurczyło się średnio o 152 tys. widzów, a udziały TVP2 w rynku wśród wszystkich widzów zmniejszyły się o 2,26 proc. Wówczas program Dwójki oglądało średnio 434 tys. widzów, dających stacji udział w rynku na poziomie 8,24 proc. Także w odniesieniu do wyników oglądalności z listopada ub.r., program Dwójki miał mniejszą widownię średnio o 14 tys. osób. 

Czytaj także: Zmiany w „Pytaniu na śniadanie”. Dwoje prezenterów żegna się z widzami

Podobnie jak w ubiegłych miesiącach, na trzeciej pozycji wśród najpopularniejszych programów śniadaniowych znalazło się „Halo tu Polsat”, emitowane trzy razy w tygodniu od piątku do niedzieli. Śniadaniówkę Polsatu oglądało w grudniu 199 tys. widzów, co przełożyło się na 3,66 proc. udziału stacji w rynku w gronie wszystkich widzów, 4,23 proc. w grupie 20-54 oraz 3,74 proc. w przedziale 16-49. Programowi, który obecny jest na antenie od jesieni ub.r., w porównaniu do danych z listopada ub.r., przybyło średnio 5 tys. odbiorców. 

 

Czytaj także: Zmiany w „Halo tu Polsat”. Ten pomysł nie wypalił

"Halo tu Polsat" znów na podium

“Halo tu Polsat” kolejny miesiąc z rzędu wyprzedził codzienne pasmo „Nowy Dzień” w Polsat News, które na głównej antenie Polsatu oglądało w grudniu średnio 162 tys. widzów z udziałem w rynku na poziomie 8,29 proc. w grupie ogólnej, 10,84 proc. w grupie 20-54 i 10,52 proc. wśród widzów z przedziału wiekowego 16-49. W porównaniu do ub.r. widownia tego pasma zmalała średnio o 35 tys. widzów. Odnosząc te dane do wyników z listopada, widownia pasma “Nowy Dzień” skurczyła się średnio o 16 tys. odbiorców. 

Dołącz do dyskusji: „Dzień Dobry TVN” liderem o poranku. Już 200 tys. widzów ogląda "Halo tu Polsat"

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Już niebawem będzie taki poranek Żegnamy TVN.
20 21
odpowiedź
User
Niko
Zaraz miotła wyczyści cale tvn czekamy na trumpa!!!
18 15
odpowiedź
User
Niko
Zaraz miotła wyczyści cale tvn czekamy na trumpa!!!
12 11
odpowiedź