Lincz na Allegro w social media. Wygląd dyskutowany bardziej niż cennik
95 proc. opinii o Allegro zamieszczonych w listopadzie przez polskich internautów miało wydźwięk negatywny. O zmienionym wyglądzie serwisu dyskutowano więcej niż o nowym cenniku.
Z analizy Brand24 przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że od 1 listopada do 7 grudnia br. w polskim internecie pojawiło się dokładnie 9 474 wzmianek dotyczących Allegro. Średnia na dzień wyniosła 256.
Przypomnijmy, że w listopadzie Allegro kolejno zmieniło wygląd stron z ofertami (więcej na ten temat) i z listami ofert (więcej o tym) oraz wprowadziło nowy cennik opłat i prowizji (szczegóły tej zmiany). Po negatywnych opiniach użytkowników serwis szybko przywrócił na stronie ofertowej niektóre opcje (więcej na ten temat).
>>> Allegro: przyspieszyliśmy zakupy, na nowym cenniku stracimy
Mimo wszystko w listopadzie pojawiło się mniej wzmianek o Allegro (dokładnie 7 789)niż we wrześniu (8 854) i październiku (8 062). To, że w ostatni weekend listopada powiadomienia z Allegro nie dochodziły na Gmailowe skrzynki mailowe (szczegóły tej sytuacji), nie wywołało takiej lawiny komentarzy jak wrześniowa awaria serwisu, wskutek której był on niedostępny przez kilka godzin (więcej na ten temat).
Co ciekawe, więcej wzmianek o Allegro pojawiło się w listopadzie w serwisie mikroblogowym Pinger niż na Facebooku.
19,2 proc. wszystkich treści na temat Allegro zamieszczonych w serwisach społecznościowych miało charakter opinii, wśród których aż 95,3 proc. było negatywne, a jedynie 1,2 proc. - pozytywne. Ponad jedna trzecia dotyczyła nowego wyglądu serwisu, a po mniej niż 10 proc. - zmienionego cennika i problemów z powiadomieniami.
Dołącz do dyskusji: Lincz na Allegro w social media. Wygląd dyskutowany bardziej niż cennik