Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski
Lidl ruszył z kampanią reklamową z okazji jubileuszu 20 lat na polskim rynku. Dodatkowo sieć przygotowała specjalną promocję w aplikacji Lidl Plus.
Jubileuszowa kampania Lidl Polska „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!” będzie trwała kilka miesięcy za pośrednictwem wielu nośników m.in. specjalnego brandingu w sklepach, okolicznościowych koszulek pracowników, telewizyjnych spotów reklamowych. Utrzymany w żartobliwej konwencji spot pokazuje, jak wiele produktów z różnych kategorii zawitało do domów Polaków dzięki sieci Lidl.
Informacje o jubileuszu znajdziemy także w gazetkach produktowych, a nawet na ciężarówkach dostarczających produkty do sklepów. W ramach działań promujących 20-lecie.
Mural na 20 lat Lidla w Polsce
Lidl Polska stworzy 6 murali w 5 największych miastach Polski, a także wyemitowany zostanie dodatkowy odcinek „Kuchni Lidla” oraz podcastu „Dobry temat”, który jest prowadzony przez Karola Okrasę.
Zobacz: Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy
w ramach kampanii trwać będzie również specjalna oferta promocyjna „20 niespodzianek na 20. urodziny” dla klientów sieci. Od 25 kwietnia do 17 maja br. w aplikacji Lidl Plus każdego dnia publikowane będą nowe kupony promocyjne marek dostępnych wyłącznie w sieci Lidl.
W Polsce Lidl ma blisko 800 sklepów.
Kreacją reklam Lidla zajmuje się agencja GPD.
Dołącz do dyskusji: Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski
Myślę, że są istotniejsze kwestie takie jak: warunki zatrudnienia, wynagrodzenia dla pracowników, jaki % towarów pochodzi od polskich dostawców, czy przy zawieraniu kontraktów z dostawcami nie wykorzystują swojej dominującej pozycji. Dopiero później porównałbym z innymi sieciami jaki procent dochodu w Polsce stanowi zapłacony CIT. Słowem najpierw jakie są warunki ich bytu na naszym rynku a dopiero potem jakie są efekty w postaci podatku od zysku.