„Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach” w kampanii LG Signature W7 (wideo)
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii nowej linii telewizorów LG OLED - Signature W7. To pierwszy wspólny projekt komunikacyjny agencji i LG Electronics.
Koncepcja kampanii koncentruje się wokół hasła „Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”. Firma zwraca w reklamie uwagę na to, że nowa technologia jest na tyle przełomowa, że nie jest delikatną zmianą, lecz nową jakością i prawdziwym przełomem.
Telewizor LG Signature OLED W7 bowiem tak przylega do ściany, że sprawia wrażenie, jakby w jego miejscu było okno.
W ramach współpracy agencja przygotowała strategię komunikacji projektu i kreacje do trzech spotów internetowych.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też, ile i jakie firmy brały udział w przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach” w kampanii LG Signature W7 (wideo)