Jacek Gmoch pomaga kibicom i rysuje taktykę w reklamach telewizora LG OLED ThinQ AI (wideo)
Rusza kampania z udziałem byłego trenera piłkarskiego Jacka Gmocha reklamująca telewizor LG OLED ThinQ AI. Akcję, związaną z mundialem, przygotowały i realizują firmy marketingowe The Digitals, Mets i Monday.
W spotach Jacek Gmoch pokazuje młodym kibicom, jak dzięki telewizorowi LG OLED ThinQ AI można wygodnie oglądać piłkarskie mistrzostwa świata. Poszczególne reklamy prezentują interaktywne funkcjonalności urządzenia, głównie obsługa komend głosowych pozwalająca sprawdzić prognozę pogody i obejrzeć archiwalne wideo z internetu.
Kampania podkreśla, że LG OLED ThinQ AI rozumie po polsku oraz „słucha, myśli, odpowiada”.
Jeden ze spotów nawiązuje do wykresów z taktyką piłkarską, z których rysowania Jacek Gmoch zasłynął jako ekspert podczas transmisji piłkarskich.
Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja The Digitals (należąca do holdingu Mediacap), która pozyskała to zlecenie w przetargu.
Dwa lata temu, przy okazji Euro 2016, Jacek Gmoch wystąpił w reklamie serwisu bukmacherskiego Betsson.com.
Niedawno zaczęła się inna kampania reklamowa oparta na wizerunku charakterystycznej osoby ze środowiska piłkarskiego - akcja ze Zdzisławem Kręciną promuje LV BET Zakłady Bukmacherskie.
Z kolei trener piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka występuje obecnie w reklamach parówek Berlinki, smartfonów i telewizorów Samsung, nowych napojów 4Move oraz piwa Warka.
W kwietniu br. przetarg na obsługę LG w zakresie strategiczno-kreatywnym i komunikacji w social media wygrała Agencja Warszawa. Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się dom mediowy Mets, a w zakresie public relations - agencja Monday.
Dołącz do dyskusji: Jacek Gmoch pomaga kibicom i rysuje taktykę w reklamach telewizora LG OLED ThinQ AI (wideo)