Krawiec w nowej kampanii Link4 (wideo)
W telewizji, prasie i internecie wystartowała nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Link4. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy i Starcom.
Nowa kampania reklamowa Link4 pokazuje, że firma ta dopasowuje ubezpieczenia komunikacyjne dla swoich klientów tak dokładnie, jak krawiec robi to z ubraniem. W akcji po raz kolejny pojawia się charakterystyczny motyw scenograficzny krzeseł-czwórek, które są elementem identyfikacji wizualnej Link4.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne), prasie oraz internecie (reklamy na głównych portalach, e-mailingi). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Krawiec w nowej kampanii Link4 (wideo)