Kraków chce zatrudnić influencerów do promocji Stref Czystego Transportu. Budżet 800 tys. zł
Władze Krakowa planują kampanię promującą miejsce Strefy Czystego Transportu. W działania mogą zostać zaangażowani youtuberzy. Koszt całej kampanii to 800 tysięcy złotych.

O planach krakowskiego Zarządu Transportu Publicznego pisze lokalny serwis KR24.pl. Obecnie trwają prace nad wyłonieniem wykonawcy zlecenia, którego budżet wynosi 800 tysięcy złotych.
Jak powiedział w rozmowie z Radiem Kraków Maciej Piotrkowski z Zarządu Transportu Publicznego, kampania ma tłumaczyć mieszkańcom, czym są Strefy Czystego Transportu, a dodatkowo uświadamiać o zanieczyszczeniach z aut i walczyć z wiążąca się z tematem dezinformacją.
Kampanię zaplanowano w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Strefy Czystego Transportu w Krakowie obowiązują od 1 lipca przyszłego roku. Na mocy przepisów nie mogą się poruszać w nich najstarsze samochody z normą emisji EURO 1. STC ma niwelować skutki zanieczyszczeń spalinami samochodowymi w miastach.
Dołącz do dyskusji: Kraków chce zatrudnić influencerów do promocji Stref Czystego Transportu. Budżet 800 tys. zł