Kosmetyki Olay w opakowaniach przyjaznych niepełnosprawnym
Koncern Procter & Gamble zaprezentował nowe opakowania kosmetyków marki Olay, które mają być przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Koncern chce udostępnić ich projekt całej branży kosmetycznej.
Zaproponowane przez P&G rozwiązanie dotyczy wieczek opakowań. Zastosowano go w najpopularniejszych produktach: Olay -Regenerist Micro-Sculpting Cream, Vitamin C + Peptide 24 Face Moisturizer, Retinol 24 Face Moisturizer i Collagen Peptide 24 Face Moisturizer.
Przy pracach nad projektem nowych opakowań marki Olay, P&G współpracował z osobami cierpiącymi na takie schorzenia, jak problemy ze zręcznością, różnice w kończynach, bóle stawów i zaburzenia widzenia. Projekt konsultowano również z zewnętrznymi ekspertami.
W ramach prac powstał projekt opakowania łatwo otwieraną nasadkę ze skrzydełkami, podniesioną pokrywkę z dodatkowym uchwytem oraz etykietę produktu o wysokim kontraście i napis Braille'a z napisem „krem do twarzy”.
– Jako globalna marka, naszym obowiązkiem jest zapewnienie wszystkim konsumentom dostępu do produktów, które spełniają ich potrzeby i bezproblemowo wpasowują się w ich codzienne życie – powiedział Chris Heiert, wiceprezes Olay.
Procter & Gamble chce, aby do 2025 r. jej opakowania były bardziej dostępne dla osób niepełnosprawnych.
Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Olay w opakowaniach przyjaznych niepełnosprawnym