Chapter1 autorem nowych opakowań marki Altax
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy Sherwin - Williams Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Chapter1 współpracuje z Sherwin-Williams Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu tego marketera. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio firmy - brandu Valspar.
Celem obecnego projektu jest redesign opakowań tak zwanej linii technicznej, czyli produktów do ochrony drewna i innych powierzchni.
- Packaging to dla nas ważna część design brandingu i wynika wprost ze strategii marki. Dzięki temu, że obsługujemy Altax kompleksowo, bardzo dobrze rozumiemy markę i możemy odpowiednio zadbać o spójność materiałów: począwszy od strony www, przez social media, po BTL i opakowania właśnie – komentuje Magdalena Drzazga, founder&CEO agencji Chapter1.
Celem obecnego redesignu jest dostosowanie wyglądu opakowań produktów linii technicznej do pozostałych opakowań marki, które przeszły rebranding w ostatnich latach, takich jak np. farby do metalu, lakierobejce, farby do drewna, czy farba do MDF i laminatów do wnętrz.
Produkty linii technicznej Altax w nowych opakowaniach wejdą do sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym.
Dołącz do dyskusji: Chapter1 autorem nowych opakowań marki Altax