Kobiecość „pełna życia” reklamuje Nałęczowiankę (wideo)
Pod hasłem „Nałęczowianka. Pełna życia” rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.

Nowy spot Nałęczowianki pokazuje kobiety pełne witalności, radości i pozytywnej energii. Taki przekaz ma silniej angażować konsumentów i zbliżać ich do marki, czemu służy m.in. padające w nim pytanie: „A czy Ty jesteś Nałęczowianką?”.
Poprzednia reklama, emitowana w kwietniu, podkreślała bogatą tradycję tej marki (obejrzyj to).
Nowy spot od 8 maja jest pokazywany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i TVN Style. W ramach kampanii, zaplanowanej na kilka miesięcy, do sprzedaży wprowadzono limitowaną edycję Nałęczowianki, w odświeżonych, kolorowych butelkach o pojemności 500 ml.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kobiecość „pełna życia” reklamuje Nałęczowiankę (wideo)