Nałęczowianka z dwoma nowymi wariantami wód
Nałęczowianka (Nestlé Waters) wprowadza dwa nowe warianty wody 1l: gazowany oraz delikatnie gazowany.
Do tej pory w butelce o pojemności 1 litra dostępna była tylko Nałęczowianka niegazowana. Jednak odpowiadając na potrzeby miłośników subtelnych bąbelków i mocnego orzeźwienia, marka wprowadza do oferty także dwa nowe warianty 1 L: delikatnie gazowany i gazowany.
- Woda butelkowana jest jedną z największych kategorii spożywczych i cieszy się dużą lojalnością konsumentów - mówi Marcin Kwiatkowski, szef sprzedaży detalicznej w Nestlé Waters.- Wiosną i latem właśnie, kiedy chętniej spędzamy czas poza domem i uprawiamy przy tym aktywność fizyczną, często sięgamy po poręczne i wygodne formaty tzw. „on the go”, czyli pojemności od 0,33 L do 1 L. Szczególnie dynamicznie rozwija się format 1 L, który teraz Nałęczowianka oferuje już w trzech wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym i gazowanym - wyjaśnia.
Kampania reklamowa Nałęczowianki
Wprowadzeniu do portfolio marki Nałęczowianka nowych wariantów w formacie 1 L towarzyszy kampania marketingowa w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, obejmująca m.in. interaktywne, angażujące konsumenta kreacje.
Za kampanię odpowiadają: agencja Przestrzeń (kreacja i strategia) oraz dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka z dwoma nowymi wariantami wód