Kaufland z ofertami skrojonymi pod znaki zodiaku klientów
Oryginalny system rekomendacji zakupowych przyjął rumuński oddział sieci supermarketów Kaufland. Przedstawia swoim klientom oferty wedle ich znaków zodiaku.
Kampania marketingowa Kaufland ze znakiem zodiaku ma formę teleturnieju nadawanego na platformie YouTube.
Zabawę pod tytułem „Horoskop za małe pieniądze” prowadzą Gabriela Atanasov i Vlad Drăgulin. W show uczestnicy odpowiadają na pytania na temat znaków zodiaku i swoich nawyków zakupowych. Dla najlepszej osoby przygotowano tytuł „absolutnego znawcy znaków zodiaku podczas zakupów’’. Gra jest interaktywna - komentujący filmy mogą wygrać nagrody pieniężne, jeśli pod materiałem podzielą się swoim znakiem zodiaku.
- Lekki i zabawny format „Horoskop za małe pieniądze” jest skierowany zarówno do tych, którzy wierzą w przepowiednie gwiazd, jak i do wszystkich fanów Kauflandu, dla których show może być chwilą relaksu i możliwością zdobycia nagród – mówi Silviu Buidan, szef marketingu Kauflandu w Rumunii i Mołdawii. – Wierzymy, że ten projekt umacnia w pozycję Kaufland jako wiarygodnego partnera zakupowego w Rumunii. Chcemy być sklepem, w którym zawsze można znaleźć najlepsze okazje – dodaje manager.
Dołącz do dyskusji: Kaufland z ofertami skrojonymi pod znaki zodiaku klientów