SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Karuzela okazji" na 24. urodziny sklepów Makro

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała akcję specjalną „Karuzela okazji”, na którą składają się promocje i loteria.

W ramach „Urodzinowej karuzeli okazji” klienci Makro mogą skorzystać z kilkudziesięciu różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych. Przygotowano także specjalne edycje urodzinowych gazetek.

W loterii w aplikacji mobilnej do wygrania 100 tys. nagród, w tym vouchery na wakacje o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

Kolejnymi aktywnościami zaplanowanymi w ramach akcji są spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych.

Kampania promowana jest w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz w internecie (YouTube, Facebook i Instagram). Reklamy widoczne są w katalogach reklamowych firmy oraz przez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery.

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska. Agencja Unique One odpowiedzialna jest natomiast za organizację i obsługę loterii. 

 

Dołącz do dyskusji: "Karuzela okazji" na 24. urodziny sklepów Makro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl